Veelgestelde vragen

Vind hier alle veelgestelde vragen van La Chantilly:

Algemene vragen:

Hoe werkt het bestellen van gebak/taarten?
Plaats direct je bestelling in de webshop door je  favoriete lekkernijen te kiezen en de checkout te doorlopen. Na betaling neem ik contact met je op voor je gewenste afhaaldatum en -tijd en zorg ervoor dat het dan voor je klaar staat.

Hoe lang van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen?
Graag ontvangen we je bestelling via de webshop minstens 2 werkdagen voor je gewenste afhaaldatum (afhalen kan van dinsdag t/m zaterdag). Bestel op tijd om er zeker van te zijn dat ik plek heb!

Maak je ook gebak op maat of verzoek?
Jazeker! Gebak/taarten op maat beginnen vanaf €100. Let op: ik maak geen fondanttaarten of allergievrije taarten/gebak. Vul het contactformulier in met jouw wensen en ik neem contact op.

Waarmee wordt het gebak gemaakt? 
Mijn taarten en gebak worden uitsluitend met verse ingrediënten bereid en vers gemaakt (niet ingevroren). 

 

Bezorging/afhalen:

Bezorgen jullie ook?
Alle reguliere webshop bestellingen worden niet bezorgd en dienen te worden afgehaald op Uitloop 36 in Oud-Beijerland. Maatwerk bestellingen kunnen in overleg tegen een meerprijs worden bezorgd in de regio Hoeksche Waard/Rotterdam. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, alle bestellingen kunnen worden afgehaald op Uitloop 3 in Oud-Beijerland. De datum en tijdstip spreken we in overleg af. 

Hoe wordt mijn gebak verpakt voor vervoer?
Alle gebak en taarten worden zorgvuldig ingepakt in speciale taartdozen (eventueel opgevuld met materiaal tegen het schuiven).

 

Betaling:

Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Wij accepteren iDeal en Klarna in de webshop. Voor maatwerk bestellingen ontvang je een factuur en betaalverzoek.

Moet ik vooruit betalen?
Ja, voor alle orders (regulier en maatwerk) geldt dat direct na bestellen het volledige bedrag moet worden betaald. Hiermee garandeer je een plek in mijn agenda en kan ik tijdig inkopen doen.

 

Annuleren/wijzigen:

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Na bestellen en betalen is het afhankelijk van je ophaaldatum wellicht mogelijk om je bestelling te annuleren of wijzigen. Neem in dit geval contact met mij op om te overleggen. Als er al inkopen zijn gedaan en/of aan de order is gewerkt, is het niet meer mogelijk om te annuleren/wijzigen. In dit geval is er geen restitutie van het bedrag mogelijk.

 

Over het gebak:

Doe je ook grotere evenementen?
Jazeker! Het is mogelijk om sweet tables (selectie van zoetigheden), sweet&savory tables (selectie van hartig en zoet) en high teas (selectie van hartig en zoet en met thee) te bestellen. Neem in dit geval contact met mij op voor je wensen. 

Hoe moet ik het gebak bewaren?
Bewaar gebak en taarten luchtdicht afgesloten in de koelkast. Dit blijft tot zeker 3 dagen na je ophaaldatum vers en lekker. Haal gebak en taarten ongeveer 30 minuten voor het serveren uit de koelkast om op kamertemperatuur te komen. Brownies en koekjes hoeven niet in de koelkast (wel luchtdicht verpakken). Deze blijven zeker nog een week na ophalen lekker.

Zijn de producten van La Chantilly allergenenvrij/glutenvrij/vegan?
Nee, het is voor mij niet mogelijk om dit aan te bieden vanwege beperkte ruimte in de keuken. Ondanks dat ik altijd zeer schoon werk en de hygiënecode naleef, kan ik niet voorkomen dat er kruisbesmetting plaatsvindt. 

Hoe groot zijn de taarten? Voor hoeveel personen?
Bij de beschrijving van de taarten in de webshop staat een schatting van het aantal personen. Dit is geen garantie en kan altijd afwijken, afhankelijk van hoe groot je de stukken zelf snijdt.

Heb je verder nog vragen? Neem gerust contact met mij op via info@lachantilly.nl!